Tuesday 26 August 2014

PRODUK MINUMAN SUSU SIDRATUL

1. HALIBS COCOA


Khasiat :
Halib's Cocoa diperkaya dengan serbuk koko yang terkenal dengan anti oksidanyang tinggi dan baik untuk tumbesaran kanak-kanak. Halib's Cocoa juga memberikan tenaga kepada kanak-kanak untuk mengulangkaji pelajaran dan aktiviti sukan, serta melancarkan sistem penghadaman, menguatkan daya ingatan, mencerdaskan minda dan mencerahkan mata.
Isi Kandungan :

  • Susu Penuh Krim, Koko, Malt, Madu, Kurma, AHA, DHA, Kalsium, Badam, L-lysine, Sukrosa, Gingko, Goji, Delima, Manna, Buah Tin  dan Kismis


2. Halib's Frutti

  • Susu Penuh Krim, Manna, Bijirin, Malt, Madu, Kismis, Kurma, AHA, DHA, Kalsium, L-Lysine, Sukrosa, Buah Tin, Delima, Manggis, Pisang, Dan Betik



Khasiat :
Halib's Frutti yang diperkaya dengan buah-buahan yang mengandungi vitamin dan mineral yang tinggi serta Manna yang bertindak sebagai prebiotik bagi penghasilan bakteria baik dalam dalam usus (untuk sistem pencernaan lebih baik). Khusus untuk kanak-kanak "Hyper Aktif" dan "Hypo"(sindrom down).
Selain itu, susu ini juga dapat menstabilkan kembali kerencatan dengan memulihkan sistem dalam tubuh badan mereka serta memperbaiki otak dan emosi.


  • 3.Halib's pre-biotik Goat Milk


Isi Kandungan :
Khasiat :
Halib's pre-biotik Goat Milk adalah susu kambing yang kaya dengan protein, enzim dan mengandungi faktor anti penuaan, anti arthristis serta anti barah. Ia mengandungi antibodi untuk membantu merawat penyakit gastrik, demam kuning, lelah, penyakit kulit, memulihkan tenaga batin, sakit jantung peringkat awal, ulser perut serta membantu dalam pembentukan tulang dan gigi serta pelbagai lagi penyakit kerana susu kambing merupakan makanan tambahan yang baik untuk kesihatan.
Isi Kandungan :
- Susu Kambing, Koko, Gam Arabic Acacia, Habbatus Sawda, Kurma. Kismis, Rumpai Laut, Madu dan Glukosa
Berat : 30 sachet x 25 gram 

4.Halib's Gold 


Khasiat :
Halib's Gold adalah susu formulasi untuk 'Kanak-Kanak Membesar". Goji mengandungi protein dan asid lemak utama yang diperlukan untuk produksi hormon tubuh dan untuk kecerdasan minda serta sistem saraf. 
Ia juga mengandungi Vitamin B Komplex (B1, B2, dan B6) yang diperlukan untuk mengubah makanan menjadi tenaga.
Isi Kandungan :
  • Susu penuh krim, kalsium, DHA, AHA, L-lysine
  • Goji, Kurma dan Kismis


5. Prebiotik


Prebiotik  merupakan makanan untuk bakteria didalam perut . Ia diperlukan bagi membantu proses penghadaman makanan anak-anak bagi mengelakkan terjadinya kembung perut. Susu Penuh Krim Halib’s Prebiotik kini diperkaya dengan Prebiotik yang bersumberkan Gum Arabic Acacia atau juga dikenali sebagai Manna di dalam Al Quran. Susu Halib’s Prebiotik di datangkan dengan Pek khas 300 gm, rumusan khusus untuk anak-anak anda. 

  • Bahan-bahan :
  • Susu penuh krim, kalsium, DHA, AHA, L-lysine
  • Gum Arabic Acacia, Kurma dan Kismis 

6. Susu Penuh Krim Halib’s 


Khasiat :
Susu Penuh Krim Halib’s dirumus khas dengan kebaikan AHA dan DHA yang berfungsi untuk membantu mengoptimumkan fungsi otak, mata dan sistem saraf. Dengan kebaikan Kurma, Kismis, dan Kalsium bersumberkan rumpai laut, Susu Halib’s sesuai dan pilihan yang tepat untuk kegunaan seiisi keluarga.
Isi Kandungan :
Susu Penuh Krim, Kalsium, DHA, AHA, L-lysine, Kurma dan Kismis
Berat : 500 gram

7. KHADIM


Khasiat :
Sesuai untuk penghidap sakit gout, sakit lutut, tulang belakang, sendi dan tulang (arthristic), menambahkan tenagaserta kecergasan untuk bekerja. Susu ini juga diperkaya dengan pre-biotik yang menyediakan makanan untuk bakteria baik dalam usus dan dapat membantu membersihkan usus serta meningkatkan kualiti kesihatan.
Isi Kandungan :
Susu Rendah Lemak, Manna, Rumpai Laut, Goji, Madu, Biji Aprikot, Mahkota Dewa, Cereal, dan Malt
Berat : 400 gram

No comments:

Post a Comment